.0.3.2.7.

När jag första gången framkallade bilder jag plåtat med en polares plastiga gamla analoga kamera kunde jag inte riktigt förstå vad det var jag gillade så fruktansvärt mycket med dom. Men nu i efterhand, efter att ha sett bilderna ett par gånger, förstår jag.

Att kameran inte var helt tight i listerna, att alla maskinproducerade plastdelar inte riktigt klaffar precis som dom ska. Det gjorde dessa bilder helt perfekta för mig. Små felaktiga ljusstrimmor, späckliga färger, smått oskarpt och nu efter ett tag ganska tummade, utslitna kanter. Att det som inte är helt perfekt, det i sig kanske blir något på gränsen till det..

Kanske därför vågar jag starta en blogg, för trots små stavfel, konstigt uppbyggda meningar, fundamentali och heltöntiga inlägg, kan det för någon annan bli helt perfekt.


Kommentarer
Postat av: mmh

I hunger for more...



smile

2008-06-26 @ 00:32:26
Postat av: Elin

Och jag tror att din blogg kommer bli den snyggaste på hela blogg.se!!



O självklart bjuder jag på en fika i stan. Om du lovar att du dyker upp...:)

2008-06-26 @ 16:32:35
URL: http://historienomelin.blogg.se/
Postat av: annie

du är så jävla bra

2008-08-22 @ 14:17:31
URL: http://drommarsstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0